Dostawa do 24h na terenie Warszawy

Szukaj

ABC Zamówienia

CZAS WYPOŻYCZENIA

Umowa najmu podpisywana jest na czas nieokreślony i zawierana jest na okresy miesięczne, przyjmując jeden miesiąc (30-31 dni) jako najkrótszy możliwy czas wypożyczenia sprzętu.*

Tutaj mogą się Państwo zapoznać z umową, którą podpiszemy w wyznaczonym przez Państwa miejscu.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

W przypadku dostępności sprzętu zamówienie realizowane jest do 2 dni roboczych od wpłynięcia zapytania. W przypadku braku sprzętu na stanie dostawa może zająć do 10 dni roboczych. O terminie realizacji powiadomimy Państwa telefonicznie bądź mailowo.

ODBIÓR WŁASNY

ul. Baletowa 73

02-867 Warszawa

DOSTAWA

Wszystkie zamówienia na terenie Warszawy i okolic realizowane są przez firmę RENT-MED Kornelia Sabara.

Więcej na temat dostawy kliknij -> cennik dostaw

Szanując Państwa czas każda dostawa poprzedzona jest telefonem celem ustalenia dokładnej godziny dostawy.

PŁATNOŚCI

Płatności za zamówienie można dokonać na trzy sposoby:

  1. Za pobraniem gotówką, w momencie odbioru sprzętu u Państwa w domu, bądź w punkcie odbioru REHA-CARE.
  2. Za pobraniem kartą, w momencie odbioru sprzętu u Państwa w domu, bądź w punkcie odbioru REHA-CARE.
  3. Przelewem tradycyjnym na konto firmy, wpisując w tytule numer wystawionej pro-formy:

RENT-MED Kornelia Sabara, Wędrowców 18A/5 02-830 Warszawa

Nr rachunku bankowego: 42 1140 2004 0000 3802 7662 5464 mBank

Przez cały okres wypożyczenia otrzymują Państwo faktury VAT na każdy kolejny miesiąc wypożyczenia przesyłane na wskazany adres e-mail w umowie bądź pocztą.

REZYGNACJA Z DALSZEGO WYPOŻYCZENIA

Zgłoszenie rezygnacji z dalszego wypożyczenia sprzętu medycznego należy zgłosić przynajmniej 1 dzień roboczy przed końcem okresu rozliczeniowego; zgłoszenie w ostatnim dniu okresu wypożyczenia lub po tym terminie skutkuje pobraniem opłaty za kolejny miesiąc najmu.

Zwrot własny - należy zwrócić sprzęt najpóźniej w ostatnim dniu najmu wskazanym na fakturze ostatniego okresu rozliczeniowego.

W przypadku dowiezienia sprzętu do Klienta - odbiór następuje po zgłoszeniu telefonicznym 883 773 515 lub mailowym: info@rehacare.pl; Wypożyczalnia ma 5 dni roboczych na odbiór wypożyczonego sprzętu. 

REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA W WYPOŻYCZALNI

a) Odbiór własny - mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy rezerwacyjnej złożonej mailowo bądź telefonicznie bez naliczania opłat. 

b) Zamówiona dostawa do Klienta - mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy rezerwacyjnej złożonej mailowo bądź telefonicznie bez pobierania opłat, jeżeli rezygnacja zostanie złożona telefonicznie bądź mailowo przynajmniej 1 dzień przed planowaną dostawą. 

Zgłoszenie rezygnacji w dniu dostawy skutkuje naliczeniem opłaty za dostawę sprzętu.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWIERANEJ POZA SIEDZIBĄ FIRMY

Klient poprzez podpisanie umowy najmu przyjmuje do wiadomości, że wraz ze spełnieniem świadczenia przez Wypożyczalnię polegającym na wypożyczeniu sprzętu, traci możliwość odstąpienia od umowy co potwierdza własnoręcznym podpisem.

* Wyjątek stanowi okres wypożyczenia szyny CPM, który może być liczony w dniach, jeżeli tak stanowi umowa.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów