ABC Zamówienia
CZAS WYPOŻYCZENIA
Umowa najmu podpisywana jest na czas nieokreślony i zawierana jest na okresy miesięczne, przyjmując jeden miesiąc (30-31 dni) jako najkrótszy możliwy czas wypożyczenia sprzętu.*
Tutaj mogą się Państwo zapoznać z umową, którą podpiszemy w wyznaczonym przez Państwa miejscu.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
W przypadku dostępności sprzętu zamówienie realizowane jest do 2 dni roboczych od wpłynięcia zapytania. W przypadku braku sprzętu na stanie dostawa może zająć do 10 dni roboczych. O terminie realizacji powiadomimy Państwa telefonicznie bądź mailowo.
ODBIÓR WŁASNY
ul. Baletowa 73
02-867 Warszawa
DOSTAWA
Wszystkie zamówienia na terenie Warszawy i okolic realizowane są przez firmę RENT-MED Kornelia Sabara.
Więcej na temat dostawy kliknij -> cennik dostaw
Szanując Państwa czas każda dostawa poprzedzona jest telefonem celem ustalenia dokładnej godziny dostawy.
PŁATNOŚCI
Płatności za zamówienie można dokonać na trzy sposoby:
- Za pobraniem gotówką, w momencie odbioru sprzętu u Państwa w domu, bądź w punkcie odbioru REHA-CARE.
- Za pobraniem kartą, w momencie odbioru sprzętu u Państwa w domu, bądź w punkcie odbioru REHA-CARE.
- Przelewem tradycyjnym na konto firmy, wpisując w tytule numer wystawionej pro-formy:
RENT-MED Kornelia Sabara, Wędrowców 18A/5 02-830 Warszawa
Nr rachunku bankowego: 42 1140 2004 0000 3802 7662 5464 mBank
Przez cały okres wypożyczenia otrzymują Państwo faktury VAT na każdy kolejny miesiąc wypożyczenia przesyłane na wskazany adres e-mail w umowie bądź pocztą.
REZYGNACJA Z DALSZEGO WYPOŻYCZENIA
Zgłoszenie rezygnacji z dalszego wypożyczenia sprzętu medycznego należy zgłosić przynajmniej 1 dzień roboczy przed końcem okresu rozliczeniowego; zgłoszenie w ostatnim dniu okresu wypożyczenia lub po tym terminie skutkuje pobraniem opłaty za kolejny miesiąc najmu.
Zwrot własny - należy zwrócić sprzęt najpóźniej w ostatnim dniu najmu wskazanym na fakturze ostatniego okresu rozliczeniowego.
W przypadku dowiezienia sprzętu do Klienta - odbiór następuje po zgłoszeniu telefonicznym 883 773 515 lub mailowym: info@rehacare.pl; Wypożyczalnia dokłada wszelkich starań, aby odbiór nastąpił do 5 dni roboczych.
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA W WYPOŻYCZALNI
a) Odbiór własny - mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy rezerwacyjnej złożonej mailowo bądź telefonicznie bez naliczania opłat.
b) Zamówiona dostawa do Klienta - mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy rezerwacyjnej złożonej mailowo bądź telefonicznie bez pobierania opłat, jeżeli rezygnacja zostanie złożona telefonicznie bądź mailowo przynajmniej 1 dzień przed planowaną dostawą.
Rezygnacja z najmu sprzętu zgłoszona w momencie planowanej dostawy skutkuje naliczeniem pełnej opłaty logistycznej bez opłaty za najem sprzętu.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWIERANEJ POZA SIEDZIBĄ FIRMY
Klient poprzez podpisanie umowy najmu przyjmuje do wiadomości, że wraz ze spełnieniem świadczenia przez Wypożyczalnię polegającym na wypożyczeniu sprzętu, traci możliwość odstąpienia od umowy co potwierdza własnoręcznym podpisem.
* Wyjątek stanowi okres wypożyczenia szyny CPM, który może być liczony w dniach, jeżeli tak stanowi umowa.